?

Log in

 
 
30 March 2009 @ 06:22 pm
Twilight: three disc deluxe edition - italian release  
Holy cow!! Today i had got a great surprise when i came back to home: saturday, a carrier tried to deliever me my Twilight three disc deluxe edition but i wasn't at home *cries* Luckily, he returned a couple of hours ago and now, the box is in my hands!! WOAHHH!! 2 days earlier the official release date! WOAHHH AGAIN!!!

I tried to not spoil me about deleted scenes and now i can watch them, finally in peace. I have to remember that i didn't enjoy myself so much when the movie was released... to many expectation, "my cast" wasn't the official cast (it is like light-years far away from mine, to be honest!) but i'm so friggin curious...

So, no more rants! I introduce you the italian release for Twilight movie dvd! YAY!







The box with the bracelet, gift from Eagle Pictures for earlyish order.




What is inside the box? =O





Box back side.





First inside view.





Diiiscs!!!





Another gift: the shopping bag! I'll never use it. Too shy ROFL.





The envelope with the eight plastified cards =O





Glowing tattoo (Do i dazzle you? LOL) and bracelet.





Another back view.





The story-line. No comparison with Titanic LMAO





Extras. Finally i can stop to avoid tons and tons of spoiler XD


 
 
 
gaspily on March 30th, 2009 04:25 pm (UTC)
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:17 pm (UTC)
You should already know it! Love it ♥ but i miss elevator_kiss SFM!! ._.
gaspily on March 30th, 2009 04:26 pm (UTC)
Simona: ♀ Leighton Meester - Opscinnamonstreet on March 30th, 2009 07:28 pm (UTC)
I know what you mean ._. but i couldn't resist LMAO
gaspily on March 30th, 2009 04:27 pm (UTC)
Simona: ♀ Scarlett Johansson - Yay!cinnamonstreet on March 30th, 2009 07:30 pm (UTC)
YAY! I was so surprised to have it before the official release date =O
gaspily on March 30th, 2009 04:28 pm (UTC)
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:33 pm (UTC)
Me too bb. You should already know it ♥
Sabi: {Twilight} Edward/Bellalove_kate_walsh on March 30th, 2009 04:28 pm (UTC)
Aww I'm jealous! I have to wait until June =(
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:36 pm (UTC)
I'm so sorry bb :( i know what it means: always in Italy we are the last one to have the releases.. ._. not this time *breathes more
freely*
gaspily on March 30th, 2009 04:29 pm (UTC)
Simona: ♠ TWI - Dream Team - Gasp/Emi manipcinnamonstreet on March 30th, 2009 07:37 pm (UTC)
It's ♥ bb, srsly!!
gaspily on March 30th, 2009 04:30 pm (UTC)
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:37 pm (UTC)
ROFL. You're awesome! *hugs*
gaspily on March 30th, 2009 04:31 pm (UTC)
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:40 pm (UTC)
25€ but i have a 5€ of reduction because of the earlyish order. I ordered it about two months ago ROFL
gaspily on March 30th, 2009 07:46 pm (UTC)
cinnamonstreet on March 30th, 2009 08:00 pm (UTC)
► Livin' la vida Loki ◄analia on March 30th, 2009 04:41 pm (UTC)
this is so awesome!!! I wish they release something like that here! (Argentina) Congratulations!!!
Simona: ♠ TWI - Ed&Bellscinnamonstreet on March 30th, 2009 07:42 pm (UTC)
It def is! Hope you will got a lot of stuff too :)
secret_visionsecret_vision on March 30th, 2009 04:43 pm (UTC)
Oddio ma quante cavolo di versioni esistono di sto dvd? xD
Devo scegliere quale comprare appena esce, help xD
Grazie x le foto e i dettagli btw^^
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 08:47 pm (UTC)
Di nulla! E' stato divertente farlo :P

Guarda ne usciranno un sacco davvero XD So che questa versione a 3 dischi è già sold-out ancora prima di uscire... (sul sito della Eagle riportano 'sta notizia La versione Deluxe Edition (3 DVD) è esaurita. Essendo una versione a tiratura limitata non sono previste ristampe. E' possibile trovare questa versione nei migliori negozi dall'1 aprile.)

Comunque di altre ci sono:
Dvd 1 disco > 17€
Dvd 2 dischi > 20€
Dvd 3 dischi > 25€
BlueRay 1 disco > 23€
Blue Ray 2 dischi > 26€
secret_vision on March 30th, 2009 09:05 pm (UTC)
cinnamonstreet on March 31st, 2009 12:23 pm (UTC)
laylaulliel on April 1st, 2009 09:10 pm (UTC)
cinnamonstreet on April 2nd, 2009 07:46 pm (UTC)
misscla on March 30th, 2009 04:48 pm (UTC)
Simooooooo, oddio! Anche io voglio quello con tre dischi! Spero di trovarlo subito! =)
Simona: ♠ TWI - Hot Kisscinnamonstreet on March 30th, 2009 07:46 pm (UTC)
Cla mi raccomando! Precipitati dopodomani e lotta con le altre fangirls!! :D Ne vale la pena, ci son dentro un sacco di cose *___*
Hayleyempireclover on March 30th, 2009 04:58 pm (UTC)
Wow you get loads of free goodies :D
Simona: ♀ Scarlett Johansson - Yay!cinnamonstreet on March 30th, 2009 07:47 pm (UTC)
YEP!! So happy =)
witch_fairy on March 30th, 2009 05:12 pm (UTC)
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:48 pm (UTC)
I'm so sorry :( Maybe on Amazon you can find it for your country too *hopes for you*
Lex Deletiaafeastforme on March 30th, 2009 05:15 pm (UTC)
Uaaaaa! il mio dovrebbe partire domani XD l'ho ordinato su IBS tipo un mese fa. Aspetto trepidante perchè voglio godermelo per bene! è_é
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:52 pm (UTC)
Ti capisco sai? Io devo averlo ordinato all'inizio di febbraio.. Però di vedermelo recapitare prima del tempo proprio non ci pensavo =O
Fammi sapere che ne pensi quando lo hai tra le mani *___*
Sheila: Twilight - La mia cantantesimply_magic on March 30th, 2009 05:25 pm (UTC)
wow, that looks awesome!
I can't wait to get my DVD and goodies, we are getting it next month.

I'd like to friend you =)
We have a lot in common.
Wanna be mutual friends?
Simona: ♀ Emily Browning - Glassescinnamonstreet on March 30th, 2009 08:31 pm (UTC)
It IS awesome! A lot of goodies inside! YAY!! Well, a month will pass fast! :)

It would be great! I'm going to add you =)
simply_magic on March 30th, 2009 11:26 pm (UTC)
cinnamonstreet on March 31st, 2009 12:24 pm (UTC)
argea_chanargea_chan on March 30th, 2009 05:29 pm (UTC)
ma.. ma.... lo sapevo, come avevi predetto era meglio prenotare...

che fortunaaaaaaaaaaaaaaaaaa....lo vogliooooooooooooo.....
Simona: ♀ Emily Browning - Ohcinnamonstreet on March 30th, 2009 07:59 pm (UTC)
Sono veramente rimasta a bocca aperta quando ho trovato l'avviso di consegna e ho subito richiamato il corriere da tanto bramavo di avere il box per le mani LOL

Mi raccomando! Dopodomani fiondati per cercare di prendertelo perchè sul sito della Eagle lo danno già come esaurito :O
argea_chan on April 2nd, 2009 06:07 pm (UTC)
cinnamonstreet on April 2nd, 2009 07:59 pm (UTC)
argea_chan on April 3rd, 2009 06:00 pm (UTC)
cinnamonstreet on April 4th, 2009 01:34 am (UTC)
Elle Belleassainova on March 30th, 2009 05:37 pm (UTC)
it's so beautiful1
Simona: ♠ TWI - Hot Kisscinnamonstreet on March 30th, 2009 07:55 pm (UTC)
Yes, it deffinately is ^__^
Liset Eveline: Mick OMG YAYlee_seth on March 30th, 2009 06:48 pm (UTC)
ZOMG.. okay.. what Region Code does this dvd have?

I'm almost considering trying to get some italian site or whatever to ship it to Holland, but i need the Region Code..

GAAAAHHHH *dies*
Simonacinnamonstreet on March 30th, 2009 07:56 pm (UTC)
It's Region Code 2. And there are italian and english audio tracks (both 5.1)
one_al0ner on March 30th, 2009 06:58 pm (UTC)
oh my god... i'm so jealous))))) it looks so fantastic)))

why don't i live in Italy???((((

my congratulatuions))) <3
Simona: ♀ Leighton Meester - Opscinnamonstreet on March 30th, 2009 07:57 pm (UTC)
Awww!! Thank you! For once, i'm happy to be italian LMAO
Claudia ♡: Edward/Bella prom - Twilightclod_81 on March 30th, 2009 08:07 pm (UTC)
AHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
lo voglio *_______*
sarà il mio regalo per Pasqua <3
Simona: ♠ TWI - Hot Kisscinnamonstreet on March 30th, 2009 08:19 pm (UTC)
E' troppo bello *___* ci son dentro un sacco di cosucce troppo carucce!! *___*
Kat: kristen stewart loves kissesdancingraphics on March 30th, 2009 09:24 pm (UTC)
Yay! *claps*
Simona: ♠ TWI - Veg? No Thankscinnamonstreet on March 31st, 2009 12:25 pm (UTC)
Awww :)
Katy: Twilightvirtualkaty on March 30th, 2009 09:34 pm (UTC)
Che splendore!
Anche a me è arrivato oggi, appena ho sentito suonare il campanello mi sono fiondata fuori ed ho praticamente investito il corriere! XD
E' troppo carina questa edizione, la borsa non la userò mai però! XD

Simona: ♠ TWI - Ed&Bellscinnamonstreet on March 31st, 2009 12:31 pm (UTC)
Non sei l'unica che non la userà sai? LMAO Però fa la sua figura appesa alla sedia asd Comunque davvero non hanno lesinato in fatto di gadget e contenuti extra!
xevg: jacksbatxevg on March 30th, 2009 09:37 pm (UTC)
I´m Dazzled!
Wow!!!

What a Edition!
Oh my lucky girl, how lucky you are (?)

Hope you don´t mind, i use your photos here: http://crepusculomeyer.com/noticias/30-03-2009-vistazo-al-twilight-dvd-deluxe-edition-con-3-discos

I envy you soooooo much >w< I`m waiting for something like that in my country (Mexico) the only that we have is this

xevgxevg on March 30th, 2009 09:39 pm (UTC)
Re: I´m Dazzled!
I forgot the picture _-_

cinnamonstreet on March 31st, 2009 12:34 pm (UTC)
Re: I´m Dazzled!
cinnamonstreet on March 31st, 2009 12:33 pm (UTC)
Re: I´m Dazzled!
(Anonymous) on March 30th, 2009 10:11 pm (UTC)
how come everyones covers are different, the one in the u.s is just the movie poster. the original one lol i hate how the u.s has the ugly stuff. and i actually have that tote bag, i walk around with it in school and i almost get trampled by girls!
Simonacinnamonstreet on March 31st, 2009 12:35 pm (UTC)
ROFL really different covers and stuff! Hope they made an unique version too for all the countries!
Susanpooja_r on March 30th, 2009 10:14 pm (UTC)
how come everyones covers are different, the one in the u.s is just the movie poster. the original one lol i hate how the u.s has the ugly stuff. and i actually have that tote bag, i walk around with it in school and i almost get trampled by girls!

lol oops that anonymous was me.
Simonacinnamonstreet on March 31st, 2009 12:36 pm (UTC)
Ouch i replied to the previous comment too LMAO

Again... XD

ROFL really different covers and stuff! Hope they made an unique version too for all the countries!
pooja_r on March 31st, 2009 06:48 pm (UTC)
cinnamonstreet on April 2nd, 2009 07:38 pm (UTC)